Bersyukur la...

ALLAH memberi kite matahari supaya kite bersyukur dengan Nya...
Kadangkala Dia berikan petir dan hujan untuk menguji kite...
Supaya kite tidak lupa yang Dia boleh memberi suasane terbit cahaya pelangi yang lagi indah...

keNaLi ku

My photo
atas tAnah, bawAh Langit, Malaysia
aku diberi nama ct nuur' ain bt ismail penyambung dari nama ibuku.. pagilan ku... ct boleh, nuur boleh.... ain pon boleh... klu rajin pangil la nama panjang coz lebih afdal kerna nama itu dikatakan satu doa..sekali padang aku dikaterkan sombong... kerna kamu tidak mengenali aku.... tp aku bukan sebegitu cuma ada sedikit malu..^_^ jadi jika kamu nak tau siapa aku bekawan dahulu dengan ku... mungkin selepas itu kau akan tau yang aku adalah seorang yang bagaimana.... tp sahabat2 ku menganggap aku yang sebegini rupa... simple..blur..poyo..riang.. dan aku hanya meluahkan apa2 yang aku rasa mengikut kehendak ku..

Saturday, May 28, 2011

SEGMEN : PENCERITAAN MELALUI GAMBAR'


-salam-

jom join klik pic nie or sini..
hadiah menarik menanti anda..



nie dia ceritanya..

sila bace dari kiri ke kanan kemudian dari kanan ke kiri pastu ulang
ulang la sampai abis...

^_^selalu..

2 comments:

adan said...

dari gambar saya boleh tengok korang happy hari time tu... men tepung bagai..

Anonymous said...

tq dah join =)