Bersyukur la...

ALLAH memberi kite matahari supaya kite bersyukur dengan Nya...
Kadangkala Dia berikan petir dan hujan untuk menguji kite...
Supaya kite tidak lupa yang Dia boleh memberi suasane terbit cahaya pelangi yang lagi indah...

keNaLi ku

My photo
atas tAnah, bawAh Langit, Malaysia
aku diberi nama ct nuur' ain bt ismail penyambung dari nama ibuku.. pagilan ku... ct boleh, nuur boleh.... ain pon boleh... klu rajin pangil la nama panjang coz lebih afdal kerna nama itu dikatakan satu doa..sekali padang aku dikaterkan sombong... kerna kamu tidak mengenali aku.... tp aku bukan sebegitu cuma ada sedikit malu..^_^ jadi jika kamu nak tau siapa aku bekawan dahulu dengan ku... mungkin selepas itu kau akan tau yang aku adalah seorang yang bagaimana.... tp sahabat2 ku menganggap aku yang sebegini rupa... simple..blur..poyo..riang.. dan aku hanya meluahkan apa2 yang aku rasa mengikut kehendak ku..

Saturday, May 14, 2011

BsB...

salam buat semua...
klik bener nie...


buat sesiaper yg baik hati...
jom la join segmen nie...
dari my sifu nabihancakap..
senang jer.

memula
wat entry blogger support blogger

pastu
letak bener seperti yg diberikan di ats..
link kan kat page

last
mesti follow sifuku..
saye..
serta
adik seguru sy

yg penting jgn lupe tinggalkan link korang
supaya
dapat difollow..
^_^

p/s: pas korang follow n support kiteorg.... pasti korang akan difollow kembali.. ^_^

2 comments:

cik ungu said...

dah juin..n da folo semua..:)

Ini Kisah Tia said...

salam perkenalan dari Tia ;)

jom baca ni pulak Posisi Tidur Korang Macamana?