Bersyukur la...

ALLAH memberi kite matahari supaya kite bersyukur dengan Nya...
Kadangkala Dia berikan petir dan hujan untuk menguji kite...
Supaya kite tidak lupa yang Dia boleh memberi suasane terbit cahaya pelangi yang lagi indah...

keNaLi ku

My photo
atas tAnah, bawAh Langit, Malaysia
aku diberi nama ct nuur' ain bt ismail penyambung dari nama ibuku.. pagilan ku... ct boleh, nuur boleh.... ain pon boleh... klu rajin pangil la nama panjang coz lebih afdal kerna nama itu dikatakan satu doa..sekali padang aku dikaterkan sombong... kerna kamu tidak mengenali aku.... tp aku bukan sebegitu cuma ada sedikit malu..^_^ jadi jika kamu nak tau siapa aku bekawan dahulu dengan ku... mungkin selepas itu kau akan tau yang aku adalah seorang yang bagaimana.... tp sahabat2 ku menganggap aku yang sebegini rupa... simple..blur..poyo..riang.. dan aku hanya meluahkan apa2 yang aku rasa mengikut kehendak ku..

Friday, June 3, 2011

contest muka terperanjat beruk


-salam-
nak join klik pic k..

emmm..
susah nak cari pic terperanjat nie..
puas la membelik2 folde2 lamer
dan jumpe 1 pic yg leh la dikira
teperanjat..
huhu
tegok pic dulu2 leh wat
kite gelak..
dan
nie dia pic nye..


nak tau pic nie dalam folder per??
budak senget..
hehehe
cos pic2 dlm folder nie semuanya senget2
maklumla pas abis stdy nk exam..
kat cafe laibery ..
abil pic gune cam laptop
snap pic laju2
jadi cam2 agenda2 yang spontan berlaku..
huhuhu..
maser tu dah x eran org kiri kanan or belakang tu tegok2..
nak pas tension la konon yer..
paper pon kenangan itu
indah..
^_^ selalu..

tag to:

1 comment:

nabihancakap said...

ain nun.. klik picha tu tak jalan pun

:( macam mn nk join..