Bersyukur la...

ALLAH memberi kite matahari supaya kite bersyukur dengan Nya...
Kadangkala Dia berikan petir dan hujan untuk menguji kite...
Supaya kite tidak lupa yang Dia boleh memberi suasane terbit cahaya pelangi yang lagi indah...

keNaLi ku

My photo
atas tAnah, bawAh Langit, Malaysia
aku diberi nama ct nuur' ain bt ismail penyambung dari nama ibuku.. pagilan ku... ct boleh, nuur boleh.... ain pon boleh... klu rajin pangil la nama panjang coz lebih afdal kerna nama itu dikatakan satu doa..sekali padang aku dikaterkan sombong... kerna kamu tidak mengenali aku.... tp aku bukan sebegitu cuma ada sedikit malu..^_^ jadi jika kamu nak tau siapa aku bekawan dahulu dengan ku... mungkin selepas itu kau akan tau yang aku adalah seorang yang bagaimana.... tp sahabat2 ku menganggap aku yang sebegini rupa... simple..blur..poyo..riang.. dan aku hanya meluahkan apa2 yang aku rasa mengikut kehendak ku..

Thursday, January 26, 2012

klu curi dengar cam tu la jadinyer..

-SALAM-

Dia: yer...
empunya suara di sane: awk suker sayer tak??
Dia: Yer...
empunyer suara di sane: abis 2 kenaper tak boleh..
Dia: Sebab sy suke awak la.. sebab tu x boleh..(suara marah yang ditahan dan volume di rendahkan sambil mate memandang aku)
Dan aku menjeling memandang dia...
empunya suara d saner:awak sayang saya tak?? awak macam dah tak sayang saya dah kan.. saya tahu awak dah tak suker saya dah kan..
Dia: ada pulak ke situ... awk nie.. cuber paham... ( matanya masih memandang aku)
dan aku mula bangun dan memandang dia sambil bersuara...
APASAL SUSAH SANGAT CKP JER LA SAYA SAYANG AWK SEBAB AWK ANAK DARE ORANG LA SEBAB TU TAK BOLEH KELUAR MALAM2 BUTER NIE.. ISH! TU PUN SUSAH...
Dia: aduh.. akak nie... sebuk jer la..
aku: maner tak sebok.. dah ckp sebelah telinga..buat panas jer... awk suker sy tak? awak suker saye tak?
Dia: jelous la tu...
aku:MEMANG LA! (sebijik bantal dicampak ke arah dia)

senyum selalu ^_^
Tunggu warna pelangi dihujung harimu

1 comment:

Syan_Neesa said...

awak! jom join GA kitaorang lak! (^_^) lebih 20 hadiah menarik menanti peserta~

http://syanpunyabelog.blogspot.com/2012/01/sticky-post-future-doctors-give-away.html